sobota, 27 września 2014

Imagin 3

"13.09.2014 r.
Kolejny cudowny dzień w moim życiu! -,-. Najpierw piękna lekcja języka polskiego, gdzie wszyscy wyżywali się na mnie, bo jestem Polką i znam język, potem wychowanie fizyczne i zrobili mi Ice Bucket Challenge ughh! Jutro będzie pięknie. Jadę z Sarą na koncert 1D, moich ukochanych idoli *.*.
*koncert*
Rose: Nie wiem jak ty ale ja idę po autograf ^^
Sara: Ja też ^^
Liam: Padam z sił..
Niall: Ja też
Rose: hej *słodki uśmiech*
Niall: Hej









Sara: Hej ^^
Liam: hej :D













Rose: Świetny koncert :)
Niall: Dzięki ^^
Rose: Podpiszesz się? hyhy :D
Niall: Jasne ^^ *podpisuje książkę*
Sara: To... Mogę prosić o autograf? :)
Liam: Pewnie :D
Niall: Jak masz na imię? ^^
Rose: Rose
Niall: "Dla Rose ♥ Kocham Cię! ♥ " *na osobnej karteczce pisze* "mój numer to 627 836 478 **, zadzwoń :* "
Rose: *nie zauważa karteczki i się słodko uśmiecha*
Niall: ^^













Rose: *rumieni się*
Liam: "Kocham cię! ♥ zadzwoń - 468 384 834 **  ♥"
Sara: *rozgląda się i patrzy na Rose*
Rose: Saro, musimy iść
Niall: Nie :c
Rose: musimy, ja mam wieczorem samolot..
Niall: Co??
Rose: Bo ja Polką jestem nie? No i tutaj tak tylko do jutra jestem. Szkołę kontynuuję w Polsce
Niall: Nie! Foch :c













Rose: Muszę :c. Nie fochaj :c
Niall: :c
Rose: ehhh :c
Liam: Może nas odwiedzicie? Tak na godzinę, dwie?
Sara: Ja chętnie, ale Rose się nie zgodzi :c. Uparta jest
Liam: A patrz jak Niall ją przekonuje
Niall:












Rose: *zarumieniona*
Niall: Nie wyjeżdżaj, proszę :c
Rose: *spuszcza głowę*
Niall: Ehh nie mam prawa cię zatrzymywać..
Rose: Nie wiesz jak to jest. Ty w każdej chwili możesz lecieć do Irlandii i ile ci to zajmie? Kilkanaście minut? A stąd do Polski jest nie za blisko więc nie mogę sobie pozwolić na częste wypady a taka okazja się często nie zdarza..
Niall: Rozumiem, tęsknisz za ojczyzną. Wrócisz?
Rose: Za kilka lat mam nadzieję
Niall: Co? Aż tyle??
Rose: *milczy*
Niall: :c
Rose: No nie patrz tak na mnie bo mi się smutno robi.. *spuszcza wzrok*
Niall: przepraszam








Rose: Nie no spoko. Ja będę już serio leciała
Niall: Tylko wiesz, zerknij potem na podpis
Rose: Słucham?-ma zamiar otworzyć książkę
Niall: Nie, nie teraz
Rose: Mam się bać???
Niall: Nie heheh
Rose: No to pa :)
Niall: Tylko spróbuj nie wrócić..
Rose: To co mi zrobisz? -podpiera ręce na biodrach i patrzy na niego uśmiechając się
Niall: Chociażby to -zaczyna ją łaskotać
Rose: hahhaha idiota ^^. Niby jak chcesz to zrobić jak mnie tu nie będzie?-unosi brew
Niall: Cii coś się wymyśli haha
Rose: Heheh
Niall: Ale za to, że mnie nazwałaś idiotą się obrażam :c













Rose: No przepraszam idioto w pozytywnym znaczeniu :*
Niall: Aaa taka rozkmina ^^ hahah
Rose: No więc teraz już serio pa :*
Niall: Jak coś zrobisz to pozwolę ci odejść :3
Rose: Co takiego?
Niall: pocałuj mnie-wyszeptał do jej ucha
Rose: słucham??
Niall: Słyszałaś ^^
Rose: pfff haha jasne-zbliża się i daje mu buziaka w policzek
Niall: obrażam się :c
Rose: Przeżyję, ej dobra serio lecę. Super koncert. Do zobaczenia :*
Liam: Paa
Niall: Pa :c
Sara: Rose, zaczekaj haha papa :* -biegnie za Rose-Kobieto, zostań w Londynie, widziałaś jak Niall na ciebie patrzy??
Rose: Właśnie dlatego wolę wyjechać
Sara: Jak to dlatego?-staje jak wryta i ze zdziwieniem patrzy na Rose
Rose: No bo on jest sławny, a ja jestem zwyczajną dziewczyną której nikt nie zna. To byłby skandal, gdyby ktoś dowiedział się, że ze sobą jesteśmy
Sara: Boże, żartujesz? Niall potrafi pokochać każdą, a ty mówisz, że to byłby skandal. Jak myślisz, czy on wolałby ciebie czy karierę?
Rose: Karierę?
Niall: No chyba nie-słyszał ich rozmowę
Sara: To ja was zostawię..-odchodzi
Rose: Ymm..-milczy
Niall: Rosie, może według ciebie to głupie.. Tak wiem dopiero się poznaliśmy, ale czuję, że to właśnie ty jesteś osobą, którą szukam całe życie. Uwierz, twój jeden wzrok sprawia, że uginają mi się kolana-podchodzi do niej i ujmuje jej twarz w dłonie, patrząc prosto w jej zielone oczy
Rose: Jesteś pewien? Że to dobra decyzja?-zagłębiła wzrok w morskim odcieniu jego cudownych oczu
Niall: Jestem, bardziej niż kiedykolwiek-delikatnie gładzi kciukami jej zarumienione policzki
Rose: Nie wiem co powiedzieć-nieśmiało się uśmiecha
Niall; Wystarczy, że odpowiesz na jedno proste pytanie :)
Rose: Tak?
Niall: Czy... moje włosy się dobrze układają?^^-zażartował
Rose: Tak bardzo dobrze ;-;
Niall: Ehh, żartuję..Zgodzisz się wypełniać moje życie do ostatnich chwil?-hipnotyzuje ją swoim wzrokiem
Rose: Tak, nie mogłabym inaczej :*
Niall: Dziękuję ^^-mocno ją przytula
Rose: Bo mnie udusisz ^^
Niall: Oj, tego bym nie chciał hyhyhy-zbliża się do niej i całuje prosto w usta na przeprosiny
Rose: hehehe ^^
Niall: Będziesz moją Irish girl ^^
Rose: Polish, English, Irish. Boże mamo z kim ty ojca zdradzałaś hahaha
Niall: 










Rose: No co? :3
Niall: Nic :* Kocham cię <3









Rose: Kocham cię!-wykrzyknęła. Wszyscy ze zdziwieniem na nią spojrzeli-upss hahah
Niall: hahha

Taki na szybko, wiem, głupi hahah ale się dopiero rozkręcam :*. Comment please ^^/ Rose xoxo

7 komentarzy:

  1. Haha świetny ! naśmiałam się Dzięki. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że ci się spodobał :)/Rose xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny :D
    Czekam na kolejny :3

    http://dont-say-fanfiction-zayn-malik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I teraz powinno na tym powstać blog ;) Serio...Już masz przecież jeden z rozdziałów! :) Ja bym z chęcią poczytała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, nawet nie wiecie jak miło jest mi widziec tyle komentarzy i widziec że nie piszę sobie po to, żeby pisac i nikt o tym nie wie, dziękuję za wszystkie miłe opinie, aż się w oku łezka kręci :')/Rose xoxo

    OdpowiedzUsuń