sobota, 24 stycznia 2015

Imagin 6

*oczami Nialla*
Miała zamknięte oczy. Na jej policzkach delikatnie malowały się purpurowe rumieńce. Spała. Patrzyłem w nią jak zaczarowany. W końcu podjąłem decyzję. Wiedziałem, że ona mnie za to znienawidzi.
*oczami Rose*
Obudziłam się. Nialla nie było obok. Z myślą że wrócił do domu udałam się na spacer. 
***
Mijały dni. Nie widziałam nigdzie Ni. Nie odpisywał, nie odbierał. Jego mama wiecznie pracowała, a z ojcem nie miał kontaktu, więc nawet nie pytałam. Minęło kilka miesięcy. Skakałam po programach szukając czegoś, co zajmie mój umysł choć na moment.
-Finał X-Factor. Ciekawe jakie gwiazdy się narodziły-rzuciłam sama do siebie. Harry, Liam, Niall, Zayn i Louis zajmują drugie miejsce i kontrakt z Syco Music. Zaraz Niall???!?-spojrzałam w duży ekran i zobaczyłam Ni.. Już nie tego spokojnego i nieśmiałego chłopca. Kogoś innego, z większą nutą arogancji i pogardy. To nie te oczy, nie ten uśmiech. To nie mój Niall... W moich oczach zbierały się łzy, które po chwili spływały mi po policzkach. Nie wierzyłam.. Zostawił mnie dla sławy..-a spadaj! Mam to w nosie!-krzyknęłam i na dobre się popłakałam.
*oczami Nialla*
Wiedziałem, że ona mnie nienawidzi.. Ale chciałem zebrać kasę.. Chciałem zabrać ją w każde miejsce na świecie, pokazać najcudowniejsze miejsca, doprowadzić ją do łez szczęścia. Niełatwo będzie teraz odzyskać jej zaufanie.... Mijały miesiące, razem z chłopakami jeździłem po świecie, koncertowałem. Nie lubili mnie. Miałem aparat na zębach, byłem młody i brzydki.. Teraz to co innego. Mam 21 lat, wydoroślałem. 
*oczami Rose*
Siedziałam znudzona w domu. Myślałam o 1D. Głównie o Ni. Na chwilę wstałam, aby wyjrzeć przez okno. Był na zewnątrz. Odmieniony, doroślejszy. Natychmiast wybiegłam z domu, wpadłam w jego ramiona. Przyjrzał mi się. Nie miał już aparatu jak 4 lata temu.
-teskniłem słońce..-powiedział delikatnym głosem
-słońce?-spytałam zdziwiona
-tak.. Moje słoneczko.. Kocham cię od dawna.. Nie myśl że zapomniałem
-Matko Ni.. Ja ciebie też, bardzo mocno. Bardzo...
Po tych słowach pocałował mnie. Tkwiliśmy w pocałunku przez kilka minut


Haha 10 minut na napisanie :D / Rose xoxo 

1 komentarz: